19 december 2007

Nattfnatt

(Måste skriva upp sånt här för att inte glömma bort det)

Jag vill ha en tärna/ängel ur ett luciatåg. Hon har stripigt hår och en krans av taggtråd runt huvudet. Smutsiga, sönderrivna kläder, blodiga sår, ett slocknat trasigt stearinljus och på något sätt fastkedjad/bunden. Ojämnt klippta vingar, fjädrarna + en sax på marken tillsammans med en kniv, en flaska, bitar av linnet. Hon har tomma ögon och likgiltig min, mager kropp.

Någon mördar en person. Antingen på följande sätt, eller först för att göra såhär efteråt: Skär tre jack på var sida om halsen som gälar; hur du än försöker kan du aldrig drunkna...

det värsta med såna här bilder som man ser framför sig så otroligt tydligt och inte kan släppa är att man inte vågar ge sig på att rita eller fotografera dem (fast det har jag i och för sig redan gjort). Jag är i alla fall för rädd för att liksom förstöra hela bilden genom att göra det dåligt och helt enkelt spara det tills jag är kapabel till att klara av att göra det snyggt ^^ därför sparar jag det här. Stackars er som får stå ut med det. På tal om det har jag haft 13 besökare idag. Stackars människor säger jag bara..... ;) pusselipussel på er barn ♥ ♥ ♥ ♥

Inga kommentarer: