05 december 2007

Hjärnsubstans & fårfett

Till senaste inlägget fick jag följande kommentar:

[Oi, achei seu blog pelo google está bem interessante gostei desse post. Gostaria de falar sobre o CresceNet. O CresceNet é um provedor de internet discada que remunera seus usuários pelo tempo conectado. Exatamente isso que você leu, estão pagando para você conectar. O provedor paga 20 centavos por hora de conexão discada com ligação local para mais de 2100 cidades do Brasil. O CresceNet tem um acelerador de conexão, que deixa sua conexão até 10 vezes mais rápida. Quem utiliza banda larga pode lucrar também, basta se cadastrar no CresceNet e quando for dormir conectar por discada, é possível pagar a ADSL só com o dinheiro da discada. Nos horários de minuto único o gasto com telefone é mínimo e a remuneração do CresceNet generosa. Se você quiser linkar o Cresce.Net(www.provedorcrescenet.com) no seu blog eu ficaria agradecido, até mais e sucesso. If is possible add the CresceNet(www.provedorcrescenet.com) in your blogroll, I thank. Good bye friend.]

...orka?! Haha, grymt weird, jag förstår inte ett skit. Bäst ^^

Igår hade vi sovmorgon vilket var väldigt skönt och kändes nästan välförtjänt. Vi träffades lite tidigare för att förbereda oss inför ESU-sinnesvandringen som stundade efter engelskalektionen. Till vår hjälp hade vi lermojs (=hjärnsubstans), bröd med ägg inuti (don't ask me men sjukt kul hade vi ^^), vatten, rödvin, fårskinnsfäll, fårfett, isklampar, CD-skiva, sten, ficklampor samt oss själva. Det gick faktiskt riktigt bra och vår minst sagt utstickande lista med tillbehör lyckades nog göra intryck på både lärarna och vår publik (trots att vi faktiskt inte lät dem dricka av vinet...). Efter sinnesvandringarna var det dags för idrottsteori på Jarlaplan, sådär halvtaggat kan man väl säga. Jag satt och producerade fina teckningar i Paint som imponerade stort på Sam (nästan...), men i övrigt fick nog ingen särskilt mycket gjort.

Sedan följde en av de najsigare kvällarna på länge. Först var jag på flöjten och skrattade tills jag grät tillsammans med Frida samt spelade lite fina jullåtar. Sen, efter att jag hade käkat middag, så kunde jag chilla hela kvällen med fototidningen från fotomässan (Digitalfoto, beställde en billig prenumeration så här ska läsas!), Språktidningen (som jag älskar högre än det ligger för mig att erkänna) samt en del annat icke-skolrelaterat. Så att inget pluggande precis för min del...

Pussel ♥

Inga kommentarer: