19 december 2007

Köttbullar & nyckelring med basketboll ♥

Tisdag - jag minns att jag vaknade med huvudvärk och inledde dagen med en alvedon. Vi överlevde presentationen och oppositionen nästan smärtfritt, blev inte alls så sågade av Albert & co som vi kunde ha blivit så allt var allmänt bra. Redan klockan 11 var skolan slut så vi drog runt lite och fikade, och sen åkte jag hem och sov lite innan vi hade avslutning med flöjten. Direkt från Bodalsgården åkte jag, Lollo och Valle till Skärsätragården där det var dags för julklappsbyte (vilket gjorde Malin till stolt ägare av en nyckelring med basketboll på ;D, för övrigt inköpt av Oscar♥), julbord och annat trevligt. Efter en - som alltid - underbar kväll med alla kärleksbarn var jag aktiv och vandrade hem med Micke i stället för att åka tåg :)

Idag har alla glada odenplanare fått sina efterlängtade skoltröjor vilket gjorde att i princip alla gick runt i blåa hoods, utom de som varit lite originella och beställt en grå, brun eller grön såkart... Onekligen en aning gulligt när alla har likadana tröjor. ♥ vi kikade på tre gruppers presentationer och eftersom skolan var slut efter det åkte jag direkt till Bästemor. Jag städade och fixade och vi åt, sen åkte jag hem och efter det har jag inte gjort något nämnvärt alls, utom prata med Lollo såklart =)...

Imorgon är det julavslutning. Thank the lord säger jag bara - är helt slutkörd efter den här hösten. Det är även sista bandyträningen - inte alls samma glädjekänsla över det faktumet - , kommer längta ihjäl mig hela julen tills bandyn kommer igång igen. På fredag slutar Hersby och den kvällen är det sushikväll på gården, tagg på det :D

Är stört trött och ska upp tidigt imorgon. Orka att folk är aktiva och typ vill va finklädda till avslutningen... får se hur det blir med den delen. Goodnight sweetheart ♥

Inga kommentarer: