27 april 2011

Bra start på veckan

I kväll mår jag riktigt bra. Jag har sprungit i dag, i mina nya skor och tights (love them!), och det gick överraskande bra med tanke på min [obefintliga] form! Efter det har jag umgåtts med Levart och ätit god middag och druckit kaffe och skrattat åt foton och snackat och lyssnat på house och dessutom blivit inbjuden till en hemmastudentskiva! Är riktigt taggad och vill inte gå och lägga mig, så sitter uppe och lyssnar på musik i stället. ^-^ och redigerar bilder på ett ovettigt sätt...


Har en massa trevlig läsning som väntar på mig! Gratis är gott :3


Det här har för övrigt räddat mig i dag. Såväl läpparna som händerna. Nom... (och ja, jag har en grej för att fota saker på min säng, so? Den utgör ju en tredjedel av den horisontella ytan i mitt rum så vad gör man ^^)

Puss

Inga kommentarer: