13 april 2011

Sjukonsdag


I dag är jag hemma och sjuk. Har varis hes som en kråka som svalt krita de senaste dagarna. Förvisso har jag på något magiskt sätt lyckats sälja bra ändå, men till slut kändes det lite dåligt att jag efter varje längre samtal tvingades kränga av mig mitt headset för en halv minuts hostattack innan jag kunde fortsätta jobba. Så i dag vilar jag upp mig och har druckit säkert en liter te. Bilden är dock gammal, någon sådär snygg tekanna har inte jag. Eller gammal och gammal förresten, den är ju tagen med Makro. Och oredigerad såklart, eftersom photoshop inte fungerar på familjens dator.

Jag måste verkligen få tillbaka min egen dator snart. Jag får krupp.

I dag har jag trots sjukdom faktiskt lyckats åstadkomma en del vettigt. Bland annat bokat mitt livs första körlektion! Redan nästa vecka bär det av. Äntligen.

Inga kommentarer: