27 april 2011

LCHF my ass

Haha, alltså jag är så j*vla trött på den här dieten! Visst, jag har gått ned i vikt. Inte märkt av någon skillnad i mitt knasiga hjärta dock, men framför allt har jag blivit synligt smalare. Men... Det är så jäkla tråkigt! Tänk er själva, att inte få äta müsli och mackor, inte dricka juice, inte äta pasta, ris eller potatis (eller ens nudlar eller couscous), inte kunna ta en frukt på eftermiddagen eller en liten chokladbit och ett glas saft när man kommer hem. Nä, nu ger jag upp. I morgon har vi klarat av våra två veckor som vi bestämde och det är alldeles tillräckligt. Haha, jag vill typ spy på allt vad stekt ägg, kokt ägg, zucchini och vitkål heter. Bjud inte mig på något av det de närmaste månaderna är mitt tips...

I morgon ska jag starta dagen med en skål vaniljyoghurt med müsli, en frökuse och ett glas apelsinjuice. Så det så.

Inga kommentarer: