06 april 2011

Studentskiva

I måndags var jag på mitt livs första "riktiga" studentskiva! På båten m/s Borgila på Söder Mälarstrand. Det var riktigt trevligt och roligt! Träffade en hel del såna där jag-vet-vad-du-heter-men-vi-har-aldrig-hälsat, och för den delen även vi-gick-i-samma-klass-i-fyra-år-men-vi-vägrar-se-på-varann, men det var faktiskt helt okej. De flesta är ju faktiskt trevliga människor som man bara aldrig lärde känna ordentligt.

Temat var Wet & Wild, inte helt enkelt kanske, men jag kom som sjökort! Jag hade en sarong utanpå kläderna där jag fäst foton jag själv tagit, alla med sjöanknytning; från Stockholms skärgård, Västkusten och Medelhavet. Ingen lyckades gissa rätt, men bland alla pirater kände jag mig åtminstone lite unik och klurig. :)

Jag fotade ingenting under kvällen, lika stabilt det känner jag i efterhand. Kul hade vi i alla fall!

Inga kommentarer: