30 april 2011

Körsbärsfredag med nötkross

I dag har varit en bra fredag. Det fina vädret i morse utmanade mig att inviga min nya blåa blazer. På jobbet toppade jag listan (fast det är ju standard ;)) till ständiga uppdateringar gällande det brittiska bröllopsparet, och till lunch åt jag ruskigt god sushi i solskenet. Sedan ägnade jag hela eftermiddagen åt att vara glad och sympatisk och önska folk en trevlig valborgshelg. Efter jobbet trampade jag till Kungsträdgården där jag och Nosen fotade körsbärsblommor samt åt årets första mjukglass tillsammans med Levart och hans lillebror.

Här följer några i princip oredigerade bilder (har som bekant noll tålamod i photoshop):

Lalala, fina blommor...

Lalala, fin nos som fotar i blombladsregnet...

Och två personer som spelar schack (samt en som kikar på sina bilder)

Nötkross ska det vara på, och inget annat.

En helt okej fredag, med andra ord.

Inga kommentarer: