16 januari 2008

Hejhej

Tagg! Var på gården igår, det var grymt mys ♥ . Idag har jag inte gjort något nämnvärt i skolan alls, varit på fackeltåg och lekt med barnen efter det ♥ . Imorgon har jag bara kemi (och liv och studier som inte räknas) vilket betyder att jag slutar 9.45. Det är najs! Sen typ, städa hos bästemor, slappa lite hemma, träna bandy ♥ . På fredag leker Oscar ♥ , Erik ♥ , Lollo ♥ och kanske Cicci ♥ här, det blir också fint ♥ ♥ ♥ Okej, känner att jag knarkar Facebook-hjärtan. Kan bero på att jag var så grymt otagg på precis allt och sen blev så grymt jättetagg i stället.

Orkar inte skriva mer, ha det fint alla barn, btw har jag fått MVG i Data A. När jag sa det på matten ropar Caroline "Grattis! :D" varpå Christofer lägligt frågar "Vad ska du döpa den till?" XD ♥ Underbara barn. Tjo & puss ♥

Inga kommentarer: