01 januari 2008

Mina nyårslöften

Ha! Nu hoppades ni säkert på nåt saftigt, motbjudande snack om mer träning och mindre godis under det kommande året. Kanske trodde ni till och med att jag är den sortens person som skriver långa listor med löften som jag borde inse att jag inte kommer kunna hålla, men som jag i stället tror mig kunna klara av och därmed skapa mitt nya liv och bli En ny människa. Well, I'm sorry to disappoint.
Jag citerar faktiskt "Cowboys" av Kent, tror till och med hela låttexten ligger nånstans långt ner... Nej, men allvarligt talat: det enda jag lovar mig själv det här året är att göra mitt bästa. Inget annat, jag har tröttnat på att bli besviken. Som avslut citerar jag Lasse, i ett försök att försvara min ovilja att lova massa grejer inför 2008:
..
Med löften som stag faller allting omkull...
Puss :)

Inga kommentarer: