14 januari 2008

Måndag

Woh.

Till allas stora förvåning var Monika inte i skolan idag, so Phil was philling in for her på biologin. Jag spelade Quadrapop på tyskan och efter sista lektionen skulle jag (men mobba mig då, gör det) göra omprov i Word. Vilket gick över all förväntan. Åkte direkt till träningen i Skanstull, lekte innebandy i två timmar och lyckades sedan få skjuts hem av andra målisens pappa...

Har insett att jag börjar 12.10 imorgon. Tack VRG, jorden och Gud för det. Morgonen ska dock ägnas åt att plugga... Samt lämna ett tecken på mitt deltagande i Karlas stora sorg över Lennys död. Btw har min snälla mor lånat Harry Potter till mig på tyska. Det är najs :)

Imorgon har jag tre lektioner. Sen flöjt. Och sen direkt till gården och träffa kärleksbarnen som jag har längtat mig sönder efter ♥ Det är najs på riktigt.

PUSSEL ♥

Inga kommentarer: