06 januari 2008

Inte palla =)

Idag har Charlotte Kalla vunnit Tour de ski, mycket trevligt. Det var kul att se :) När skidåkningen var slut åkte jag pulka med Cicci och sen käkade vi pannkakor här och spelade spel.

Nu håller jag på med en uppsats till ESU:n - yeesss det går fett bra! Naat! Första frågan är "Hur har ESU:n fördjupat mina kunskaper i svenska?" (dock utan frågetecken), och jag kan inte fatta hur jag som inte tycker om att ljuga i uppsatser (bortsett från NP SV i 9an då Eva uttryckligen uppmanade oss att ljuga) ska kunna ge ett vettigt svar på det! Typ, "jag har lärt mig mer om... erm... ... cyklopen?" Eller egentligen "de här lektionerna har varit lekstuga hela tiden, vi har chillat i saccosäckarna, inte gjort läxorna och fått anledning att ta rödvin från våra föräldrar" ?! Suck. Det här suger.

Vilket inte är någonting emot vad svenskauppsatsen gör. Den suger på riktigt.

Puss :D

Inga kommentarer: