10 december 2010

10-12-10

I dag:

- är det nobeldagen och alltså min namnsdag
- mår jag rätt så dåligt, är snuvig och hostar en massa :(
- har jag sålt åzmbra första passet; DN för totalt ~5200 :- (85 p, note to self)
- har jag umgåtts med han som gör min dag tom när han inte är där, och som annars gör min dag - Tom.
- har jag hämtat mitt gratiste från Garant som jag nämnde. Det blev Gamla Söder, och jag var på Hemköp under Åhléns. Herregud, dit går jag inte igen frivilligt. I alla fall inte om syftet är att snabbt få tag i varorna man behöver - där flanerade pensionärerna runt ungefär som i ett parfymeri och småpratade och fyllde upp de ologiskt planerade gångarna. Hade nog fått ett smärre utbrott om jag inte blivit bjuden på cider i provsmaket. (Nom!)
- har jag handlat med pappa
- har mitt jobb stor fest i Arboga ihop med de två andra kontoren. Där ska det kalasas ordentligt vad jag förstår...
- ska jag i stället träffa fina scoutbarn i lokalen och glo på Star Wars hela kvällen. Minst lika bra, särskilt med tanke på mitt hälsotillstånd.

Inga kommentarer: