20 december 2010

Kära Tomten

Här kommer Pussels önskelista:

1. En pacemaker.


Har haft abnormt onormalt fuckad puls i dag. Dels låg, sisådär 48 slag per minut, vilket kräver att alla hjärtslag är jättehårda vilket känns tydligt. Dels galet ojämn, vilket får förseningarna att kännas som ett dödsvarslande sug i hela kroppen, och de tidiga slagen som små hickningar. Is jobbigt. Därför önskar jag mig en vettigare puls i julklapp.


2. En Nikon D700.

Jag trodde aldrig att jag skulle skriva såhär, men jag börjar faktiskt känna att jag växt ur Pixel något. Inte för att jag vill hävda mig här och påstå att jag är någon proffsfotograf, men lite bättre brushantering skulle jag verkligen inte säga nej till. Och fullformat. Och ett allmänt rejälare kamerahus (mer för min size på händer). Tycker att D700 verkar riktigt bra, men är inte hundra än på vilken jag faktiskt vill ha.

Så, nu vet du tomten!
Jag lovar att vara retroaktivt genomsnäll hela nästa år om jag får något av det här.

Inga kommentarer: