17 december 2010

Veckan i korthet

Jag har varit läskigt frånvarande den senaste veckan. Jag har jobbat, träffat vänner och suttit barnvakt. Veckans mest värda kulturella upplevelse är utan tvekan filmen Juno. Har aldrig sett den förut men åh vad jag älskade den. Kunde inte sluta le efteråt. Här skulle jag gärna ha bäddat in trailern för filmen eller något sådant, men jag tycker inte att den gör filmen rättvisa. Se filmen i stället, och njut av soundtracket.


Eftersom det var Tom som visade mig filmen kan ni få pokea (=klicka) på honom för att höra musiken. :3 (Den har alltså inget att göra med Pink Floyd, de råkar bara sitta fast på honom.)

Just nu är farmor hos oss, och jag är sjukanmäld från jobbet i dag. Håller mig hemma och försöker piggna till något inför helgens äventyr. På agendan:

Fredag: middag med söta vrg-flickorna
Lördag: ledig på dan, sedan glögg @ God's place
Söndag: brunch med familjen, middag med Tom

Typ så! Pussel :3

Inga kommentarer: