22 december 2010

Blusar

Hela modeintresset har legat lite i dvala hos mig det senaste halvåret. Med vissa korta uppvaknanden, förstås. Tror att det beror på all upprepning och überhajpning av vissa trender (skinn, paljetter, spets, transparens osv), samt såklart en konstant uppgivenhet över min kropp som allting vägrar passa på.

Just nu har jag dock vaknat upp igen, åtminstone för stunden. Dels är jag riktigt sugen på en fin-snygg (snarare än sexig-snygg som det mesta man ser) topp att ha till vanliga byxor vid tillfällen när man bör se någorlunda städad ut, typ finare middagar med familjen o dyl, men inte pallar ha klänning. Gärna något glansigt à la satin (extremt o-pussligt, I know, men ibland måste man göra avkall på sin personlighet). Hittade ett par snygga på Nelly.com:



Det är väl något i den stilen jag tänker mig. Eller egentligen inte alls, men det var det snyggaste jag kunde hitta. Suck.

Inga kommentarer: