02 december 2010

Tänk om klockan tagit samma vägar som vi

I går drog jag och några kompisar ut och drack öl. På Dovas träffade jag ännu fler jag känner än sist, bland annat två arbetskollegor som jag sedan skulle möta på jobbet i dag... Men det var trevligt ändå. Cicci och Ishård, som verkar vara riktiga magneter för fransmän, raggade upp en som vi fick sällskap med hem. Jag undrar vad han kan ha tänkt om oss.

I dag har jag sålt bra, ätit thailändskt som dagen-efter-käk, tillbringat tre fina timmar på ett fik på Söder och städat hemma. En bättre dag minst sagt.

Låt som väl beskriver min kväll: Nån annan av Lasse
Låt som matchade min glädje på hemvägen: Alla visa män av Ebba Grön.

I morgon ska jag se Harry Potter på bio med mamma och lillebror! Och sedan är det redan helg igen, vart tar dagarna vägen egentligen.

Puss och godnatt.

Inga kommentarer: