31 december 2010

Nyårsafton

Nyårsafton i dag! Och jag har passat på att göra årets goda gärning (det är aldrig för sent!) - lämnade tillbaka ett id-kort jag hittat på marken i onsdags. Och fick en Aladdin som tack :) Grattis till Levart förresten, som fyller 19 i dag.

Nyårsfoton är det lite klent med, känner jag. Förra året blev den stabilaste bilden såhär...


...men jag minns åtminstone tolvslaget, till skillnad från vissa.

08-09 är det här den nyårigaste bilden jag fick:




Slutsats: utrymmet för förbättring är enormt. Satsar på att hålla mig (någorlunda) nykter i kväll, känns som en bra start!

Hoppas alla får en trevlig nyårsafton.
Tack för ett härligt 2010!

1 kommentar:

Minilillen sa...

Tack för att jag fick dela 2010 med dig och jag hoppas att jag får dela ett lika grymt år till 2011:)