18 juli 2008

18-780

Tjo!

Idag är jag både prickig, randig och rutig samtidigt. :)

Eftersom jag fortfarande inte fått tag i blixten har jag idag ringt och gnällt hos DHL. Där hade ingen någon som helst koll och jag blev vidarekopplad till minst fyra olika kundservice-människor, men ingen kunde lösa problemet. De ringde tillbaka nyss men kunde fortfarande inte säga när jag kan få min blixt... Nästa gång jag ska få ett paket ska jag, om jag kan, se till att inte välja DHL i alla fall.

Nu har jag äntligen bokat introduktionskursen också, hos Jarla Trafikskola i augusti. Det känns jättebra! :]

Nu ska jag packa lite, för tidigt imorgon bitti åker vi till Göteborg. Vi ska gå på Liseberg på kvällen och sova på vandrarhem, och dagen efter ska lillebror till fotbollsturnering i Danmark. Jag får väl sisådär en ledig dag innan det bär iväg i Carpe igen, den här gången med pappa och Irmeli... Och den dagen lär jag behöva städa hos Bästemor också. Najs :p

Sitter och lyssnar på Green Day, och lyckas få höstkänslor (i juli?), trots solskenet utanför fönstret. Jag skyller på alla modeföretag som envisas med att släppa höstkollektionerna mitt i sommaren - och jag som alltid är lika fast. Det är något med höstmode. Det är liksom... Mer mode på något sätt, jämfört med på sommaren då man ändå bara går runt i linne & shorts hela dagarna. Och jag tycker om hösten. Tycker om grått och blekt och stickat, och samtidigt de färgglada träden och den klarblå höga himlen. Och jag tycker om att fylla år. :3 På tal om det, jag kan fota min vackra önskelista och lägga upp! Den är jag faktiskt väldigt nöjd med :D

Mjusch, Blogger pixlar sönder bilderna. :( Jaja, tänkte mest få lite cred för de vackra dekorationerna (som är så relaterade till punkterna)... :p

Pusselipussel ♥

Inga kommentarer: