02 juli 2008

Onsdag morgon

Goddag bloggen.

Jag gick upp tidigt imorse, kvart över 7, det kändes fel en sommarlovsmorgon ^_^ (sakna de programmen på fritids!!) Nu har jag i alla fall käkat frukost, duschat, packat och städat så jag ska bara fixa lite med ninen innan jag åker till stan. Så får vi hoppas att jag hittar någon snygg ryggsäck där :] Packningen för fyra dagar har jag dessutom bara stoppat i en plastpåse, så en väska vore verkligen bra... :p Sedan åker jag alltså till Paula på Tyresö, vilket kan bli ett äventyr i sig med tanke på busstrejken (är det bara jag som har problem att förstå poängen med att krångla till vardagen för tusentals människor? Får man högre lön om man inte jobbar alls, eller vad är grejen?). F & jag sover där och sedan åker vi tre ut till Lisö på torsdag morgon och stannar tills lördag. Så klen uppdatering nu igen, var glada. Tihi, Malin är glad :D

Hoppas ni får det så fint de här dagarna! Kärlek på er ♥

Inga kommentarer: