06 juli 2008

Random pix

Lite fler bilder från de senaste dagarna:
x

Paula hade en ask med fint mönster :3 Och vi gjorde latte! (Och skuttade med Latte också :p)

x

Det tatuerades en hel del, min eyeliner är snart ett minne blott. 99 cent i Bolzano, fan att man inte köpte flera på samma gång... Så billiga finns väl inte någon annanstans.
x
x
Jag roade mig med att fota mina fötter, somliga andra roade sig med att göra figurer av blod.

Och här är då min otroligt snygga & coola dödskalleklocka från barnavdelningen på Ur&Penn :)


Tåvja snart, är massa med trött. Hoppas allt är bra med er! Imorgon ska jag träffa Paula och Fredrik. Pajen kommer hit sen på kvällen och slaggar här och på tisdag ska vi träffa Klara (som jag inte träffat på sjukt länge!! ♥). Det blir mys :) Tihi. Ha det fint så hörs vi senare!

Pussipuss ♥

Inga kommentarer: