18 juli 2008

Fredagkväll

Vi kände att vi borde göra någonting i gengäld mot att vi semestrar i kårens båt. Åkte ner till hamnen med mor & far och skruvade lite och vek tvåhundra segel, så nu är det fint både i boden och i Carpe.

Den här hittade jag hemma hos min gammelfarmor för en vecka sedan:

Jag gillar flaskskepp. Gillar det mystiskt magiskt oförståeliga i hur en båt kan komma in i en flaska med jättesmal hals, och jag vill verkligen inte veta hur det går till, så försök inte tala om det om ni vet, för jag tänker inte lyssna. Sen vore ju en fridfullt klöverbadande pojke inte heller helt fel... Men så länge håller jag till godo med en fridfullt klöverbetande pojke vid namn Colan. Inte så illa.

Jag har kommit på att jag skriver onödigt mycket skit i bloggen. Okej, ingen ny upptäckt, men sådär. Kanske så att det till och med är läge att försöka ändra lite på det.

Kikar Lisöbilder och biter mig själv i händerna. Sån är jag, kan jag inte uttrycka vad jag känner så biter och klöser jag i stället. Förhoppningsvis på mig själv.

Nu tänkte jag hjälpa till med middagen. Puss

2 kommentarer:

Anonym sa...

Roligt att du vill vara med och tävla! =)

Anonym sa...

Tack :) åh, så ditt fotande gör mig inspirerad.