06 juli 2008

:(

Det här suger sönder! Skärsätra Livs håller tydligen på att stänga, för när jag & Lollo kom dit var allt igenbommat, mörkt och tomt. Ingen svarade i telefon längre (trots att jag ringt tidigare och blivit försäkrad om att jag kunde hämta paketet). Alltså blev det ingen blixt idag. Men lite fotande bakom bensinstationen, som kompensation :)

x

Efter det har jag försökt lösa alla problem som den där jävla HIP-servern bidragit till - jag kan ju till exempel inte skapa vanliga spellistor längre, alltså har jag ingenting att synkronisera efter och därför kan jag inte lägga in några nya låtar i Piko. Och det suger! Faaan ^_^ Jag pallar inte. Jävla tekniska grejer som aldrig fungerar som man vill. DÖ! Om jag fick designa världen skulle den vara mycket enklare. Barnanpassad. Lätt att förstå sig på, eller åtminstone att leva i.

Kanske skulle man kontakta Gud och erbjuda sig att ta tjänst som hans personliga rådgivare? :]

*

Och när tanken att ingen
Förstår dig är mer än du kan ta, ligg då kvar
För det är okej att vara svag

...Är det det?

Inga kommentarer: