01 juli 2008

Promenix igen :)

Tjo!

Har just varit på promenad med hunden och bland annat lekt med gummidummy i Kottlasjön. Matte fotade lite också, som vanligt...
x

x
x
x
x

...och jag hittade ett fint armband av indianpärlor som jag tog mig friheten att behålla! Jättefint är det :) Vi gick förbi Mölna kvarn och längs vattnet mot Skärsätra, och på väg hem började det regna så sedan blev vi lika dyngsura som igår.

Förtär för tillfället hälsosamt mellanmål i form av yoghurt, Start!, choklad- och kolasås och o'boypulver. Jag känner att en negativ trend håller på att ta form i mina matvanor... Inte bra! Men ack så gott :) Nu planerar jag inte att göra någonting alls, se på film med lillebror kanske men ingenting seriöst. I morgon däremot händer det grejer, jag ska till stan och sedan till... *trumvirvel* ...Världens bästa Paula! :D Kärlek på det ♥

Ha det fint :) Pussipuss ♥

Inga kommentarer: