31 juli 2008

Heldag på Kråkskär

Tjo!

Hela familjen har varit på några kompisars landställe idag och spelat kubb, ätit massa gott, seglat, badat, åkt ring & vattenskidor, fiskat, spelat kort, sett på film, fotat, mekat med en trasig moppe och annat man gör när man vill underhålla sig. Dessutom har jag ätit blåbärsPaj med vaniljsås <'3 x

Bjuder på denna vackra bild på mig:

Jag beslutade att hoppa över vattenskidorna just den här gången, med mitt knä kändes det lite väl riskfyllt. Ringen funkade så bra så :D

Vi såg en film som hette "Mr Brooks", som jag tyckte mycket om. Oavsett vad folk säger om storyn och filmatiseringen som helhet (jag är ingen kritiker, så är det bara), så fanns det delar i den som var väldigt vackra. Den handlade om en man som var beroende av att mörda par, och efter att han hade gjort det brukade han alltid arrangera kropparna och fotografera dem... Det var verkligen otroligt vackert. Jag fick ingen som helst förståelse hos grabbarna såklart, men det gjorde inte så mycket. Så för de fina bitarna, framför allt i början, är det absolut värt att se filmen :)

I övrigt lyckades vi med en väldigt konstig dygnsrytm, klockan 6 åt vi "eftermiddagsfika" och middagen intogs inte förrän runt 22-23. :S

Det blev faktiskt en hel del fotande under dagen, men jag laddar upp de bilderna på andra bloggen för att 1) de inte var så vardags-"det-här-har-jag-gjort-idag"-ish, 2) fylla ut den också. Tihi :) För övrigt borde jag överväga att sova snart, eftersom en viss person lär anlända om knappt fyra timmar. Nice. Lite fler bilder blir det väl i alla fall :)

Hoppas alla har haft det bra! Pussiii ♥

Inga kommentarer: