13 juli 2008

Words

Ohoj! I vilken grad trivs ni? Den egna personen njuter, aber det ter sig inte som att vi far i riktning mot topparna, i varje fall ingalunda denna dag. Yttra vad man önskar om min barnafader, men att programmera långt på förhand är icke hans mojäng... Jag har i detta ögonblick skaffat upplysningar om trafikskolor, skolningar, petitioner och hela härligheten som nödgas kirras med innan man har möjlighet att anstifta övningskörning.

Som ni kanske redan listat ut är jag ett hängivet fan av Words synonymfunktion. Frekvent nyttjad vid uppsatsskrivningar och projektarbeten... Till exempel så finns alla dessa trevliga ord för en sak: pryl, grej, pryttel, grunka, pinal, manick, apparat, moj, mojäng & mackapär. I ♥ Word!

Det slog mig även att min personlighetsbeskrivning i headern kanske inte är fullt så smickrande och fördelaktig som man kunde önska. That is to say; jag överväger att genomföra en viss förändring...

Jag är hungrig! Men annars är allt fint :] Pusselipussel ♥

Inga kommentarer: