07 augusti 2007

Duvan är glad igen, kärleka Lasse <3<3

Haha, kan ju inte besvara kommentarer men i alla fall:

Jag har inga planer på att stämma någon för den underbara stunden. Kommer definitivt återkomma, det var ju en så sjukt härlig sida! Kärlek för den, och förlåt om någon tolkade mina ord negativt :P

<3<3<3

Förresten:
JAG HAR FÅTT NYA WINNERBÄCKLÅTAR AV CC!!!!!!
Eller alltså inte nya, utan gamla från Risajkling och så, men ändå - dom äger!! Och jag är grovt lycklig!! Så glad att Charlie blir orolig och börjar hoppa i rädsla för att hans matte har blivit galen ^^


JAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!! :D :D :D :D
Malin är äntligen glad! "Winnerbäck ger dig vingar"

Mina vingar växer ut igen, när vinden stör ditt mörka hår,
och jag tror nog du förstår, när jag far upp dit ingen når
Och när jag vinkar ner till jorden där du står...

För duvorna kan flyga, och pusselbitarna faller på plats
och fjärilen behöver jag inte fånga för den är här just nu <3<3




Kärlek.

Inga kommentarer: