14 augusti 2007

Tisdag; pyssel & bad

Yeah. Det blev ju bra igår till slut - jag var extremfjortis men orkade inte bry mig eftersom jag kände mig i akut behov av flyktsoda (ta mig iland, sätt mig i brand...) och vi till slut fick tag i lite när Jo och hennes kusin kom ner till mosstorpsparken där jag, Cc och Ekorre var. I och med det räddade hon mitt liv, vi träffade Peder, Hugo och Niklas och allt blev allmänt bra. Jag sov hos Jo, det var mys =)

Idag har jag pysslat lite, och varit med Cicci och Cc + hennes lillebror på Fågelöudde. Nu kom jag ganska nyss hem, jag och Cicci cyklade tillsammans. Vi tog den där härliga vägen hem, så man får en lång nedförsbacke ner till Vallen. Jag brukade alltid drömma om det när jag var liten - att få cykla hur länge som helst i en oändlig nedförsbacke... Underbart.

Puss!

Inga kommentarer: