06 augusti 2007

Tror du på ett liv före döden?

... Det gör inte jag.


AAAAAAAAAAAAARRRGHH!!!


Förlåt.

(Och förlåt igen, för jag vet ju att ni hatar när jag säger förlåt hela tiden.)

Men det är något med ensamheten tror jag, man blir som sjuk av den
Och ensam, liksom
Och ju mer själv man är, desto mindre självisk blir man
Men ju mer ensam man är, desto ensammare känner man sig
Livets logik har gjort sig hörd?

(ett snedsteg av förlåt som jag förlät <3<3) style="FONT-SIZE: 78%">... hata

Det var lugnt och tyst, men knappast underbart.
Och så lägret då som var raka motsatsen, vilt och skrikigt och så jävla underbart <3<3


Och jag har brännskador på näthinnan
Av alla lägereldar jag tittat in i
Och av alla gånger tårarna bränt under ögonlocken
Av alla gånger jag fotat mot himlen (i ett försök att spara solskenet)
Och av alla gånger jag sett in i din eldsjäl, och askan efter ditt sönderbrända hjärta


Vem som har copyright på rubriken har jag ingen aning om, däremot att det var Karla som sa det till mig
Och jag älskar det
Att jag inte kommit på det förut är lite synd men föga överraskande
(dom där riktigt klockrena fraserna brukar sällan vara mina egna kreationer)
För det är så jävla sant,
Vi pratar så mycket om döden och vad som kommer efteråt
Att vi glömmer att leva
Och jag är så jävla part of the shit




***************

Sa jag förresten att Vincent kom med Ninen igår? (inte orka läsa igenom gamla inlägg) Förmodligen inte, men det gjorde han i alla fall och det var så jävla gulligt av honom <3<3<3<3<3>Vi är vallfår i vargarnas tid, och det är gamarnas klockor som ringer...

- DU HADE RÄTT - SÅNGERNA KOM FRÅN ANDRA LÄNDER - Sorg!!


'sdflbözndxglbjsdflsnv.admsfnvs.kfvbas fan förlåt, förlåt...

Varför är ingen här? Måste prata med någon, (det är lätt att hålla käften och svårare att säga som det är, den frasen har satt sig på hjärnan ända sen jag spelade Efter nattens bränder-skivan när Is var här och vi fortfarande var tillsammans och jag var så jävla ledsen och kunde inte säga varför och FUCK it, och vi ses, bland dimmorna i norr eller i söder, med drömmen i behåll och med lust att ta vid, där elden falnar, men fortfarande glöder...) Måste ha någon att berätta saker för och bara vara med, vill bara ha någon här som är ungefär som jag <3<3>Och jag försöker att hålla mig vid ytan allt jag kan, fast topparna är högre nu och dalarna är djupare sen elden försvann, som du vet....

Sorg, längta till Winnerbäckkonserten. Jag liksom längtar till en spelning i november...

WOAHH =l

Lycka till, nu är det skymning här i - Oslo? Nej, Stockholm, och inte fan ska jag "ut och göra byn"... Fan.




*********************************
Men det är tystnaden som stryper dig,
Inte repet som du tror
Och det är inte mörkret som skrämmer dig
Utan det faktum att du fruktar det
Du tror att alla hatar dig
Men det gör bara du
Godnatt.
(det här fucking inlägget har kortats av och därmed blivit om möjligt ännu mer svårförståeligt, på något sätt skriver bloggen taggar som den själv inte kan förstå för plötsligt cuttas inlägget, poff bara. Känns inte särskilt taggat men... det löser sig väl.)

Inga kommentarer: