09 augusti 2007

...men på det hela taget en ganska lycklig torsdag =P

Okej, känner att jag måste producera ett seriöst inlägg den här dagen.

Detta är ungefär vad som finns att säga om vädret: Solen ersätts av regn, som ersätts av solsken igen ungefär varannan timme. Det är 24 grader varmt ute och ca 110% luftfuktighet.

Idag har jag ju som jag redan nämnt, varit med Cc i stan. Inhandlat fina råsa skosnören, antingen till de svarta skorna som jag hade på mig eller till converseskorna som jag planerar att inhandla inom en snar framtid. Det var härligt att träffa Isak igen, jag har saknat honom. Och nu är jag glad igen =)

Tack för tystnad i betongens tunnelbanebrus... - KÄRLEK -

Nu ska jag inte snurra mera i bloggen för tillfället, men jag lär garanterat återkomma vad det lider.

PUSSEL!! (L)(L)(L)

PS. Jag har bytt teckensnitt på msn till samma som här - Georgia. Så nu vet ni ^^ DS.

Inga kommentarer: