08 augusti 2007

Cc, hunden och min nya bästa vän ;D

Idag har jag varit med Råsa cc. Först ville hon åka och bada, men bara några minuter efter att hon kommit med det förslaget så började det ösregna + åska, så jag avböjde. Istället kom hon hit med sina Harry Potterfilmer, och innan hon anlände hann jag ta en promenad i regnet med lillebror + hund. Efter filmen pillade vi på datorn, käkade lite lunch och gick ut på promenad. Vid bodals tågstation hittade vi en hund med okänt ursprung, så plötsligt fick vi anledning att ringa polisen och ha oss. Och jag "gjorde anspråk på godset", alltså skulle hunden bli min om tre månader ^^ Den hängde med hem till mig, men tyvärr fick vi tag i matten så hon kom och bytte sin älskling mot en hundring. Jag hade nog föredragit hunden... den kan man nog sälja för några tusen i alla fall. :P

Cc gick hem och jag gjorde baconpasta med mor, efter det har jag bara suttit vid datorn och gröggat. Jag pratar med Cc's roliga kompis som typ är förälskad i mig ^^ Eller bara kåt på allt och alla, sånt är svårt att skilja på via msn... Jag har ganska roligt i alla fall. Jag pratar med Cc och koppar konversationen med killen, och han koppar samma konversation i ett eget fönster till Cc, och hon berättar för mig vad han säger om mig! Haha, det där lät säkert väldigt tillsnurrat men det är roligt i alla fall. xD Seriöst, människan sitter och pratar om hur jag ska strippa i cam, och hur vi ska ha sex (?!), jag undrar om han tar det här på allvar! x'D

... Helt underbart. Fan vad jag skrattar!!

[en två, en... okej!]
I alla fall några lär väl fatta den ovanstående raden... Min (L)-ing har ett (L) av **

Party.

Blir kanske något skumt inlägg till innan jag slaggar, men ifall inte: GODNATT!! <3<3 Pussel

Inga kommentarer: