31 augusti 2007

Fredag natt och jag är... matt? Din skatt? Ett lyckligt skratt?

Tjaaah!

Har just kommit hem igen från kussarna, det var fett najs. Jossan inledde med att ge mig halvt panik på grund av min redan då skrikande hunger, genom att hota med att middagen skulle bestå av en sån där "Pekinganka, tar fyra timmar i ugnen" a`la Glocalnet. Riktigt så illa var dock inte fallet, vi fick grillad kyckling och massa annat gott och jag behövde inte vänta i fyra timmar. Vi har kollat på kort och jag har läst i Jossans bok, och lite annat trevligt som man gör med kusinerna. Och jag har knarkat "Storm" av Lifehouse i bilen <3<3

SAKNAR FISKEBODA!!! Ahh, det var så sjukt underbart, sitta uppe mitt i natten och knarka "Good riddance (time of your life)" med massa härliga människor som bara får en att liksom... vilja leva. Eller, som jag själv uttrycker det:
Att vilja fortsätta leva, för att senare kunna dö för någon man älskar.
För det må låta hur fjortis som helst, men jag vet helt seriöst ingen människa på jorden som jag inte skulle dö för. George Bush kanske... (ena fingret på örsnibben, men inte båda - halvt på skoj, halvt på allvar) Men annars - ifall ni undrade alltså - varenda en av er skulle jag dö för. Bara så att ni vet det <3<3

Nu tror jag att jag ska ta och redigera några tidigare inlägg, bara för att jag är så jäkla skum av mig. Ha det fint alla därute - trevlig helg, vi syns (förhoppningsvis) nån gång!! Pussel <3<3

1 kommentar:

Charlotte sa...

Kul att du gillade Fiskeboda så mycket! :)