10 augusti 2007

Nattprat

Hm, nu är det fredag. Det tänkte jag inte på. Jag sitter uppe och knarkar dator, Lisa är inloggad i USA så jag knarkar henne också (L)

Kom bara på en rolig sak från när Cc var här och vi kollade på Harry Potter. Hon sa att hennes sockor liksom sög åt sig hundhår från våra golv;
Hairy socks liksom. Harry sucks? xD *skratt*

Miss-i-nassen... "Musik non stop" /Kent
Har suttit och läst igenom gamla dokument som jag skrivit i storlek 4 för att familjen inte ska se (får ju till följd att inte jag heller ser något, lite svårtytt ibland =P), det är lite intressant... som att läsa sin dagbok ungefär. Där har jag suttit och gnällt och klagat över allt från brist på uppmärksamhet till livets avsaknad av mening, men såklart mest över mig själv...

(tömde just papperskorgen på skrivbordet, om ni undrade)

Jag är jävligt trött. Men jag vill inte sova, jag vill sitta uppe och knarka, men helst med en kompis här såklart... =( <3<3 Känner mig sorgligt opoetisk just nu, olycka, Där elljusspåren ledde hem till middagstiden, där allting var modernt runt -77...

hmm... borde nog börja fundera på att gå och lägga mig.
- Kameran måste laddas inatt! :D Haha, det känns bra att jag låter folk slippa leva i ovisshet om så otroligt relevanta saker xD

Ledsen, men jag måste verkligen dra nu. Om jag inte sover blir jag som sjuk dagen efter, och det är inte alls najs. PUSSELIPUSSEL på alla barn därute, dröm sött <3<3<3

Inga kommentarer: