06 augusti 2007

Kladd kladd, har ingenting för mig

Hej party,
fan att jag har så mycket jag vill skriva om men inte orkar! =/
Jag har i alla fall läst ut Mästerdetektiven Blomkvist nu, på tyska. (prioritering bland punkterna där, you know xD) Idag har jag inte gjort särskilt mycket, varit i centrum med bror + hund och köpt en almanacka, ätit lunch (så ovanligt?), slappat och... ätit middag. Aktivitetsdag? =)

Skulle gärna skriva upp lite av det viktigaste från Spejs, typ den klockrena som alla dragit X antal gånger varje dag:

- Var fan är Gay Lord Fucker?
- Där!
- Ja men sätt på honom då!!

xD (för alla oinvigda är Gay lord Fucker Ccs cd-spelare.)

Och jag gillar att Karla är hacker på hög nivå, hon listar nämligen ut lösenorden till julkalenderspelen i förväg!! ^^

Åh, känner otroligt mycket för att sitta uppe hela natten med en underbar kompis och bara rita och poeta mig och lyssna på musik <3<3<3 (... och det enda som fattas är väl den där kompisen, då)

[Det är lite intressant att alla
så fort man sagt att man tycker en kille ser bra ut
plötsligt har full rätt att anonymt tracka en för
både det ena och det andra
och liksom, du får ju skylla dig själv
eller hur?]


(där ser ni, jag är på poetigt humör - sånt ser man på de konstiga radbrytningarna. För övrigt pratade jag med Mathias idag, som ni kanske förstår, han kan gärna dra till Alaska för min del - fast han är fortfarande snygg såklart.)

Det finns nu och det finns då och det finns sen om du vill, men det finns inget annat att hålla sig till...

(jag har hicka)

AARRRGHH jag saknar Rökpök, längta tillbaka!!! <3<3<3 Så sjukt underbart, saknar varenda människa, längtar så jävla mycket till hösten!!! <3<3<3 NI ÄR BÄST. <3<3<3<3
(mobba mig hur grovt ni vill, jag känner mig ungefär som Ccs tekåsa som blev mättad på socker så att inte allt kunde lösas upp... Folk kan liksom inte göra det värre än vad det är nu. Jag är nedryckt i i och för sig inte alls särskilt grova skor, men ändå, jag får skavsår i alla fall, och ni fattar poängen eller hur?)

****************

... Har för övrigt funderat på att byta layout till sidan. Why not, liksom? Tänkte köra lite svartvitt stuk på det hela, får väl se hur det artar sig. TJAOO!

Inga kommentarer: