28 mars 2007

Döende ("Jag ska bli som alla andra"?)

Ehm, det är seriöst nåt fel på mig, har skrivit hundra blogginlägg och raderat vartenda ett (okej, en smärre överdrift), pallar inte följande:
  • Plugga
  • Sova
  • Vara vaken
  • Söka sommarjobb
  • Städa
  • Åka till Danderyd och hämta bildproverna

Ahh!! =/ Det här är inte kul, dessutom har jag ont i ryggen eller typ musklerna bredvid ryggraden. Lyssnar på James Blunt och är döende - är inte alla det? - , 'Cuz I'm, I'm out of my mind.... Seriöst. Imorgon hänger jag med folket på fruktmys på bryggan vid AGA om 1) det är fint väder 2) jag hinner efter Danderyd 3) jag lever då.

Har nästan läst ut Princess Daisy, är klar med alla svenskauppgifter, är faktiskt klar med matten, det enda jag är riktigt stolt över just nu, finns tyvärr faktorer som jag är betydligt mindre stolt över och som sorgligt nog överväger de positiva. För tillfället.

Men jag känner på mig att jag kommer flumma med tjejerna i bandylaget i helgen:D Ska såklart äga hårt. Och - om vi vinner - inte hoppas för mkt - givetvis tillbe Gud efter finalmatchen. "Vi tackar Gud, motståndarna och domarna med en bön. Aiaiaiaiiiaaahh...." :P

Sov sött små snuttegullsockerstenar, allitteration frågetecken?

Inga kommentarer: