23 mars 2007

Konfetti, muffins och dans

Idag har vi haft träslöjd, det var ganska kul för Johanna E stod på bänken beväpnad med en gigantisk borr a´la pimpelhål, 1.20 meter lång ungefär:D Sen kom Lollo in och skulle givetvis testa allt kul vi får göra som dom aldrig får = stå på bänkarna och borra, dammsuga med jättestora slangar osv. Sen uttryckte jag och Lollo vår aggression och vårt hat mot haggan Karin genom att riva sönder papper till konfetti. Sen hade vi hemkunskap med vikarie (fan vad alla är sjuka nu då!), bakade chokladmuffins och fick gå tidigare = 1½ timmes lunch. Det satt två oskyldiga sexor i soffan i biblioteket när jag och Lollo kom dit, och dom måste vi självklart jävlas lite med. Så vi gick fram o ba "Hej. Får vi sitta här?" Och när dom inte ville ge oss plats så satte vi oss ändå mellan dom och då flydde dom såklart till andra änden av rummet. Sen började Fahlström i sexan kaxa och säga grejer om min brorsa och då tappade jag sugen och kaxade tillbaka (han är en tvärhand hög och borde lära sig att inte sätta sig upp mot äldre/starkare/längre/coolare/snyggare) och när han kom fram till mig och låtsades slå mig sparkade jag till honom i magen xD Det var så jävla skönt!! Haha och ab's svenskalärare såg på utan att göra nåt. Efter svenskan (där Morrissey somnade, lite kul:D) hade vi dans, det var fett roligt!!:D Sen gick jag hem och tränade lite styrka på rummet, *stolt*

ska käka nu samt se på tv. PUSS folk :)<3

Inga kommentarer: