15 mars 2007

Morgonfunderingar, tadamdadadamdadam

Uppe tidigt idag också:D Fast jag fryser om tårna, borde ta på mig strumpor. Min familj fick damp på mig när jag ville spela Winnerbäck i CD-spelaren högt både före och efter frukost, Pelle skrek från sängen, har snäckorna istället:D Det är synd om mig, jag har plåster på tummen.

Igår kom jag på att "Vinter över ån" är sjukt bra. Gick och tadamdadadamdadam-ade hela dan:D Var på scouterna och splitsade och taglade lite (mycket lite). Vincent gjorde splitsjobbet och jag limmade på dom på tavlan (y) Nu ska jag:
  • Gå på toa
  • Packa designpapperena
  • Mata kaninen
  • Ta på mig strumpor

Och sen ska jag gå till skolan:D Vi har SA dom två första timmarna, sånt är trevligt, Ha det underbart allihopa och keep on smajling (emalj? /Karla) för att det är vår och varmt:D

PUSS <3

PS. Maximal Park och Bowling for soup är ju skitbra band. Nån som har MPlåtar? DS.

Inga kommentarer: