20 mars 2007

Tirritation, barnvakt och stress

Aghrm, är lagom tirriterad på alla dessa lärare som först uppmanar en att prioritera just det ämne dom undervisar i, OCH SEN INTE ÄR I SKOLAN I ALLA FALL!!! Damp på att vi har haft vikarie i tyskan sen förra veckan, samt en mattevikarie som i princip inte kan mer matte än jag. SAMT att vår älskade engelskalärare måste kommentera en mening i texten bara för att kommentera, inte för att det har någon innebörd. Bara för att skriva nånting, vad som helst. "Fuck off and die, du är för ful för mig, och din svenska går för en hundring" Ehm, som hon sa till CC: "En dilemma, eller vad?" Jippi. När jag kom hem från skolan insåg jag hur jävla skitig ninens bur var, och därför rev jag ut alltihop (samt även kaninen, han fick hoppa på golvet) och skurade med diskmedel och alldeles för mycket vatten. Ledde till att jag kom för sent till flöjten och att hobbyrumsgolvet blev himla smutsigt, men det var det väl värt för skuttens skull. Kom lite sent till flöjten, ägde hårt såklart och gick ut med hunden innan jag gick till grannbarnen. Lite pinsamt, det var bestämt att jag skulle laga mat hos grannbarnen och äta med dom, men när jag kom dit hade dom redan ätit och jag kunde glömma min middag... haha hade glömt Charlies mat hemma så när jag gick hem och hämtade den passade jag på att kasta i mig lite av mamma och pappas middag. (a) Ungarna somnade till slut. Kom hem dödstrött och lagom stressad eftersom:
  • Har fysikprov imorgon
  • Stort MVG-prov i SO på torsdag
  • Tyskaläxa till tors
  • Tyskatext om min framtid till nästa vecka
  • Idrottsuppgift till tisdag nästa vecka
  • Engelska till nästa vecka

Ska gå upp och sova lite på saken. Det brukar lösa sig då:)

Sov gott folk. (ahh gott i dubbel bemärkelse *stolt*) PUSS (L)(L)

Inga kommentarer: