26 mars 2007

Skrattmåsar

Nisse har inte förstått att även vattenånga är vatten, tycker lite synd om honom för det men orkar inte riktigt utbilda honom just nu. Idag på lunchen gick jag och tjejerna ner till Aga och solade på fylle/pyromanbryggan ( ;P ), och jag, CC och Cicci spanade in Avantisarna också:) Det var fett mysigt!!=D Feta vårvädret. Jag såg mig själv i framtiden!! ("Tänk om du kunde hälsa på dig själv i framtiden..." /If pensionsförsäkring) (Det satt skrattmåsar på bryggan:D) Haha och så övade vi på redovisningen. Min och Lollos redovisning ägde ;) Dom andra tjejernas Jeopardy var också kul, om än en aning vild, haha. Har pluggat nästan hela eftermiddagen, aktivitet, MASSA matte och så tyska och engelska. Nu har jag städat också, och ätit våfflor i efterskott :) Idag såg jag min första pussilago, på riktigt.

Är fett trött, kommer förmodligen avlida snart. SHIT = Måste ringa folktandvården imorgon bitti och avboka tiden på tors, jobbigt läge;O

Godnatt PUSS <3

Inga kommentarer: