13 mars 2007

Plugg, köttfärssås och Vår för Hjärter Dam

Pallar egentligen inte skriva nåt. Har pluggat skitmkt tyska- och engelskaglosor, har NP i engelska nu på fredag, fysikprov och MVG-prov i SO nästa vecka samt redovisning av gay-antisemitism vecka 13. Jag är självmordsbenägen.

Det var fint väder idag:) Hade väst, det var skönt. Har innan flöjten även hunnit plocka prunkande blomsterbuketter innehållande två klena krokus och satt i stor vas (snapsglas) på bordet. Imponerade givetvis stort på övriga familjemedlemmar.

Har översatt tyska-gay-text (okej ursäkta men innan jag tar självmord funderar jag allvarligt på att bränna tyskaböckerna) med uttryck som "när det kursen inte var låg vi hemma och degade", och vad i helvete ska det betyda? Gay på riktigt.

Alltså, är ganska trött och irriterad och inget vidare genomtänkt objekt att utsätta för diverse påfrestningar. Fick köttfärssås och spaghetti till lunch, det var iallafall kul:)

Ska gå upp och dricka tre liter vatten och gå och lägga mig. Ha det fint allihopa, drunkna inte i handfaten som jag riskerar att göra. Återkommer, M <3

Inga kommentarer: