08 mars 2007

SO-prov & kondomer

Lycka:D iaf ingen brist på självmordstankar under dagen i allmänhet, men nu är jag glad för jag har städat mitt rum och badrummen, ätit fläskpannkaka och räknat ihop ekonomin samt även hunnit skutta med och städa hos kaninen. Känner mig fett stolt:D Går runt och tänker på tyska, det är lite kul:) Längtar till Österrikeresan. Nu ska jag ladda upp fjällbilder på bilddagboken och registrera Quotasbreven. Blev rätt kort och koncist men sånt funkar väl det med. Fick pasta med ost- och skinksås till luch, det var gott. Killarna har varit på ungdomsmottagningen idag, det är lite kul att se dom tappa kondomer överallt t.ex. i korridoren och på ICA xD Felix blåste till och med upp sin som en ballong på engelskan, men Elena fattade såklart inte att det var en kondom. Vi lyckades smälla i henne att Lukas hade födelsedag så hela klassen sjöng Happy Birthday för honom, det var faktiskt kul på riktigt. Malin är en hyfsat lycklig människa:D CC köpte en äppelmunk idag. Imorgon har vi G-prov i matte. Puss<3

Inga kommentarer: