19 mars 2007

Pussilago, gitarr och lycka

Igår pluggade jag först fysik med Lisa och sen tog jag och mamma och Charlie en promenad:) Åt f.d. kycklingsoppa numera pastagrytamedkycklingklumpar till lunch. MUMS:D Sen var det SM-final i bandy. Och Hammarby förlorade IGEN, det var typ komiskt xD Stackars Jacob som hade åkt till Uppsala för att "se bajen spöa skiten ur bondarna [senare bönderna, efter mitt påpekande:)] från Edsbyn". Dagens sötaste citat: Pussilago!<3

Pluggade en massa SO med mamma i två timmar. Sen på kvällen lyckades Pelle tappa ner en tia i springan mellan väggen och dörrkarmen (som sitter två meter upp, fråga mig inte hur han lyckas). Och sen försvarade han sig med fraser som "Men det var bara otur" och "Man borde inte få göra såna där fällor för barn!" Det var roligt:P

Malin är en lycklig mås! Tack vare följande:

  • Det är snart vår
  • Jag äger hårt på gitarr!! Har gjort en egen låt med hjälp av tre ackord:D
  • Ska till Österrike sen:D
  • Seglingshajk på Kristi Him!
  • Kan fysiken
  • Fattar (nästan) SO:n
  • Ska vara barnvakt åt två underbara ungar på tisdag :)<3

Ahh, lycka, borde gå hemifrån snart. Det är typ halvduggregn ute. Känner inte riktigt för att gå till skolan men det blir nog jätteroligt. Hare fint allihopa, PUSS <3

CP!! Förlåt men nu hatar jag blogspot!! Jag hade skrivit nåt med rosa inom parentes, och då blir allt jag skrivit i svart plötsligt rosa! Och när jag ska ändra det och publishar igen så har typ halva det här inlägget raderats! Gissa om jag har damp?! AHHHH =

Nu så. Om det inte blir bra nu tar jag självmord, eller okej, begår, eller beror på förresten. Har bild idag, och jag vill inte missa CCs stolskelett som ser ut som Darlas tandställning (i Hitta Nemo) xD PUSS igen :)<3

Inga kommentarer: