06 mars 2007

Planering av egen begravning & skolprylar :)

Måndag 4/3

Skrev en lista över allt som får mig att vilja ta (begå) självmord men orkar inte skriva om den igen. Den utgjordes till största delen av misslyckade prov eller kommande prov som jag förmodligen kommer misslyckas med... Hade dampgruppråd och gjorde inte ett skit som vanligt. Cicci satt i Zürich eftersom hennes plan hade spruckit, eller typ nåt sånt i alla fall, och visste inte när hon skulle återvända. Johanna är i fjällen, så det blev lite tomt. Ligger damp-efter i bilden och glömde min teckning hemma = jag fick sitta och kladda på nåt stilleben. INTE kul. Hann inse att grupparbetet i SO:n om antisemitism skulle gå åt helvete, och inom femton minuter efter lite entusiastisk & inspirerande hjälp från Agneta även inse att det förmodligen inte skulle det. Klarade mig fint på grammatikprovet (som egentligen var sjuornas och som sjuorna klarade bättre än oss!!). Morrissey såg nöjd ut.

Hann plugga, pilla på datorn & lite till oxå under kvällen. Nu är jag fett nöjd eftersom jag är ifatt med bloggandet igen:D Hare finfint underbart folk och ta inte självmord!! (begå...) Lovar att ringa och boka tid för begravning innan jag gör det. Jag gillar rosor i alla färger (utom dom där blå dom har på lidingöloppet), och framför allt liljekonvaljer om dom blommar då. Nån fin låt typ Simon & Garfunkel kanske, eller som Pelle föreslog till sin begravning: "I'm alive" av ELO. Lite motsägelsefullt... "Leaves that are green" eller kanske "Iris" blir finfint. Eller James Blunt... Eller Winnerbäck (a)<3 Aja, ni får avgöra själva, välkomna allihopa då, datum ej bokat men det löser sig alltid. Inte en massa svarta kläder för fan, kom i typ grönt o gult o rosa:D

Puss :)<3

Inga kommentarer: