07 mars 2007

Ungdomsmottagning, duggregn/dimma & allmänt missnöje

Ehm, pallade/hann inte blogga igår måndag. Fick iaf MVG på matteprovet, Åse måste fått en stroke eller nåt när hon rättade. Har inga planer på att be henne ändra det. Fick MVG på tyskaprovet också, lite missnöjd med en del onödiga fel men jag klarade mig med 2.5 poängs marginal. Känner att vi kommer ligga lite efter i fysiken i förhållande till alla andra klasser; Nisse var borta hela förra veckan och imorgon blir det inte heller nån lektion. Hela klassen kommer väl bli underkänd på provet förmodligen. Känns sådär halvbra. Igår hade vi jobbig styrka på idrotten, det var jättekul:D Har lite träningsverk idag. Spelade flöjt också, alltid lika trevligt och socialt:) Ägde faktiskt nästan på Lisas ex-stycke. Fett stolt.

Har vart på ungdomsmottagningen idag:) Det var ganska kul eller typ mysigt, det blir alltid så intimt (rätt ord?) haha eller typ, man vågar snacka när vi är så få tjejer. Tycker lite synd om den tjejen från mottagningen som ensam ska ta hand om 21 generade killar imorgon. Får väl se hur det går. Har iaf fattat SOn nu:), tror jag. Känns så. Har hunnit vara nere i lokalen också, snurrat ihop oerhört vackra splitsar och taglingar samt kladdat lite på en ram till våra verk. Ramen blev orange-guldglittrig. Har glitter på hela händerna, känner på mig att det är uttorkande och att jag kommer få eksem och dö. Det var nästan kul:D, BengA hade läst högt ur boken om splitsar och taglingar, och då säger Olivia hela förvånat: "Men jag trodde du läste en dikt!" Det skrattade vi åt. I brist på bättre. Vädret inbjuder inte till så mycket bättre heller, det är lite synd såklart. Att det bästa man kan åstadkomma är typ självmordstankar. Fucking dimma:D men det är ju kul. Verkligen. När sommaren kommer, jag lovar dig bättre dar... Nu ska jag gå upp och tvätta mina döende händer/borsta tänderna/plugga/dö/sova el. dyl.

Hare fint, tänker inte be er att inte dö mer för jag vet hur det känns. Man måste inte vara stark jämt. Men det vore förstås trevligt om ni ville fortsätta leva:D och kom ihåg: det blir alltid bättre till sommaren. Mindre dimma, regn, mörker & kyla. Mindre självmordstankar helt enkelt:D om man nu finner dom irriterande. Dom kan ju störa pluggandet till exempel, och förhindra bra betyg.

Inga kommentarer: