25 mars 2007

Jocke, Fältan & Maxïmo Park <3

Kärlek till underbara Jocke som höll mig vid liv natten till lördag :)<3

Igår morse var jag på fältan med Lisa och köpte lite smink och en fett fin Björn Borgväska!:D Sen mötte jag mamma i Ropsten och fick min bandytrunk och åkte till Täby med laget för att spöa deras lag (som bestod av tre 95:or och resten 94:or, i en 93-serie) med 6-1. Kom hem till familjen och några kompisar som hade anlänt under dagen, fikade med dom och hade allmänt mysigt. Åt glass till efterrätt:D<3 Har fått låna deras Singstar rocks och legend, så nu kan jag lyssna på den underbara låten som heter Apply some pressure och är gjord av Maxïmo Park, och ingenting annat. Karla hade nästan rätt :) Sen låg jag i sängen och skrev en sexnovell till Jocke, han hade kommit med feta bra inledningen som jag nästan var tvungen att fortsätta på xD<3

Imorse vaknade jag en timme tidigare än jag ville eftersom det har blivit sommartid. Ringde Lollo och upplyste henne om det innan jag anlände för att öva in redovisningen om antisemitism till imorgon. Den äger! "Jag borde brinna i helvetet" xD

Nu är det vår. Och jag är lycklig:) Tack J, PUSSILAGO till alla :)<3

Inga kommentarer: