05 mars 2007

Ekorrar & 60 år (mil) i bilen

Onsdag 28/2 (sista februari, svårt att tro :S)

Har gått runt och packat och myst hela dagen, vart ute med Charlie & Johanna Ekorre en timme i Dalen. Charlie tappade bort sin tennisbol l:'( (som han förmodligen hittat i en buske nån gång) Men, nån sa att det som göms i snö kommer fram i tö. Man kan ju alltid hoppas. Har stekt übernyttiga hamburgare med Pelle, det var mums :) Mor & far kom hem vid fyra och jag fick panik eftersom jag inte hade packat klart. Sprang runt och slet med mig det viktigaste typ pyjamas. Lämnade huset vid 5-halv 6-tiden och kom fram till Tönnebro för att äta middag några år senare. Pelle undrade oskyldigt när vi satt vid bordet och åt ifall Charlie var med. Lite konstig fråga eftersom vi åkt typ 20 mil. Vi försäkrade att han var det iallafall. Malin åt bräckt skinka, gott:P Och mamma upptäckte äntligen att jag har klippt mig. Per SMS försäkrade jag CC att ringa innan jag tog (förlåt, begick) självmord på grund av de trevliga tidsförhållandena mellan Stockholm och Härjedalen. Det gjorde henne mkt lugnare.

Pappa bad mig hålla utkik efter rådjur och älgar. Det gick åt helvete, jag somnade och bidrog inte med så mkt... Anlände till Åssätern vid midnatt och ramlade i princip direkt i säng.

Inga kommentarer: