10 mars 2007

Melodifestivalen-mordisk, ruttna bananer & Ballerinakakor

Ahh, asså hata melodifestivalen på riktigt. Jag spyr på alla balladiska urkassa bidrag! Dessutom är jag fett trött och gnällig. Har 1½ rutten banan hemma hos mig, som är CCs :S
Idag tog jag ut cykeln o vårcyklade med CC, Cicci och mor & far. Har ätit massa Ballerinakakor och ritat ett stilleben samt börjat på en serie på tre rutor. Får rita klart imorgon. NP i engelska nästa vecka, är lite halvstressad. Men det löser sig väl alltid:)

Pallar inte riktigt, borde gå och lägga mig, ska leka lite fjortis på pa först. Håller på och laddar in massa fin musik i datorn från CD-skivor:)

PUSS <3<3

1 kommentar:

rosacc sa...

hihi, jag skffa ett konto så jag kan kommentera, lycklig? :)
men hörru, de va ciccis banan, inte min! :P
och jag e typ fett sjuk, de e sann olycka :(
och sen tycker jag fjädermannen inte borde ha vunnit melodifestivlen, seg =/