23 mars 2007

Fett nöjd:D

Följande bra saker lyckades jag med igår=D :
  • Det kändes helt okej på SOprovet
  • Fick nästan alla rätt på fysiken
  • Städade mitt rum
  • Städade två badrum + skurade
  • Dammtorkade + dammsög hela huset
  • Städade i hobbyrummet
  • Gick ut med Charlie och hämtade mina H&M-kläder som hade kommit
  • Lagade korv och makaroner till min bror
  • Joggade

Och sen hade jag modevisning för familjen (a), hade fått flera fina tröjor och linnen och ett par vita frottéshorts. Och lite underkläder som var knasiga som jag ska skicka tillbaka. Fett nöjd, är inte stressad eftersom klockan bara är 07:51 :P Idag har jag träslöjd. Mycket kan man säga om det ämnet, men det är inte min starka sida om man säger så. Kommer lätt inte få MVG i vår:D (om jag inte smörar ihjäl mig för Lennart. Då kanske) Måste ge mat till Colan, packa väskan (idag ska vi dansa!!:D) och ikväll måste jag fixa min idrottsuppgift också. Eller iallafall maila den till CC. Det är fett grådisregnigt ute, o-vårmys!:( Måste sticka, regnpussar på allihopa! (L)(L)

Inga kommentarer: