28 februari 2008

Jag ger dig inte min morgon och inte min dag
Du får nåt så mycket bättre, du får hela jävla jag
Hela underbara, unika jag
Inte nåt så fjuttigt som en morgon och en dag....

Vilket i och för sig motsäger hela min livsideologi, men vadå, just därför? Jag får nog av mig själv och låter Lasse Lindh kompensera.

Har blivit lite glad, förvånande nog. Kläderna Cicci kommit med, en topp och en jacka, passade bra och var snygga, mamma kom hem och jag öser ur mig all min kompisabstinens över Karin ^^ Och jag ska till Mora. Hörde ni det?

Jag. Ska. Till. Mora. !!

...Ifall ni hade missat det. Det är seriöst det jag lever på. Min tillvaro bygger på hållplatser, och när de försvinner har jag inget att hålla i längre. Efter Lasse i höstas hade jag visserligen julen men inte mycket mer, nu har jag Mora, efter det Grekland och sen Lasse igen... Så jag måste liksom bygga på med hållplatser i samma takt som jag förbrukar dem, annars tar meningslösheten över. Så om någon har en hållplats att erbjuda, shoot! Förslagsvis Lisa eller Irmeli...? :) (a)

Du äger mitt blod och du är slagsmålet jag aldrig kan vinna ♥

Pusselipussel. ♥

Inga kommentarer: