15 februari 2008

Fredag

Igår kändes detta knappast som en dag att se fram emot. Engelskapresentation, depressions-psykolog-möte med Catrin (grundat på mitt sinnesstämningsformulär - asgarv ^^) samt historia var tunga punkter som inte bara lyste upp min dag. Men det hela slutade oväntat bra ändå, jag lyckades övertyga Catrin om att det är mig och min livsideologi det är fel på och att jag egentligen mår bra, och jag överlevde (om än knappt) engelskan. Efter en lång lunchrast med kebab, sång, bläckmålning samt uppladdning inför historian ägnade vi 75 minuter åt att försöka överleva den också, och var som synes framgångsrika.

Imorgon taggar vi på bandymatch mot Tyresö i Gärdeshallen! Cicci bidrar med sina skills också så det ska nog inte bli några problem. Lev väl alla barn :) Ciao ♥

Och, btw, till den som kommenterade vad som tycktes vara min "dikt" nedan: Det är ett citat av Lars Winnerbäck, ursäkta otydligheten gällande det, och jag tänker inte ge mig på att förklara eller försvara innebörden i det. Nöjer mig med musiken som den är :)

Inga kommentarer: